Strona Główna / KOORDYNATOR ZESPOŁU OBSŁUGI KLIENTA

KOORDYNATOR ZESPOŁU OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Majdan

ORPEA Polska działa od 2001 roku. Jest liderem stacjonarnej opieki długoterminowej. Oferuje blisko 1000 miejsc w nowoczesnych domach opieki dla seniorów (pod marką MEDI-system oraz ORPEA Rezydencje) i klinikach, specjalizujących się w rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej i kardiologicznej (pod marką MEDI-system oraz CLINEA. ). Jesteśmy częścią największej w Europie sieci domów opieki i klinik rehabilitacyjnych ORPEA.

Do pracy w Ośrodku Marianna poszukujemy kandydatów na stanowisko

KOORDYNATOR ZESPOŁU OBSŁUGI KLIENTA

miejsce pracy: Majdan, Trasa Lubelska 13, gm. Wiązowna

Zakres obowiązków:

zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji

– monitorowanie poziomu satysfakcji i jakości obsługi pacjenta/klienta

– nadzór nad poprawnością prowadzenia dokumentacji administracyjnej oraz prawidłowym jej obiegiem

– planowanie pracy podległego personelu

– bieżąca ocena pracy recepcji

– nadzór nad sprzedażą usług i produktów

– nadzór nad sprawozdawczością realizacji udzielanych świadczeń medycznych w Ośrodku

 

Nasze oczekiwania:

– wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne

– doświadczenie sprzedażowe w rozmowach z klientami

– samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnej

– znajomość pakietu Microsoft Office

– doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

– Umowę o pracę

– Miłą atmosferę w zespole

– Kartę Fit-Profit dla chętnych

– Dodatkowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach

 

 

APLIKUJ TERAZ

Dlaczego warto
z nami pracować?

Udział w szkoleniach i warsztatach
Cenimy to, że chcesz się rozwijać.
Karta Fit Profit lub Fit-Sport
By przyjemniej sądzić czas poza pracą
Stabilność zatrudnienia
Rozumiemy potrzebę bezpieczeństwa i poczucia stałości zatrudnienia
Prywatna opieka medyczna*
* w zależności od formy zatrudnienia

Wspieramy rozwój naszych pracowników poprzez liczne programy

Mini szkolenia dla pracowników

Realizujemy minimum 6 półgodzinnych mini-szkoleń w danym miesiącu, które są dedykowane wszystkim grupom pracowniczym. Tematyka jest bardzo szeroka, dostosowywana odpowiednio do potrzeb uczestników. Tematyka tych spotkań jest ustalana w Rocznym harmonogramie szkoleń.

Twoja Kariera

Głównym celem Programu jest umożliwienie indywidualnego rozwoju, docenienie zaangażowania w pracy, a także przekonanie najbardziej doświadczonych pracowników do kontynuacji ścieżki kariery w ramach struktur ORPEA. Program daje możliwość ubiegania się
o dofinansowanie kursów, szkoleń, studiów w związku z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych.

Akademia Dyrektora

Głównym założeniem Programu jest przygotowanie uczestnika Akademii do pełnienia funkcji Dyrektora Domu/Kliniki. Program jest skierowany do kadry kierowniczej, menedżerów średniego i wyższego szczebla, chcących zwiększać swoją efektywność w zakresie zarządzania ludźmi
i rozwijać kompetencje w tym obszarze.

Wybieramy najlepszych

Konkurs Pracownik Roku ma na celu wyróżnienie spośród wszystkich zespołów personelu każdego Domu opieki/Kliniki rehabilitacyjnej
jednej osoby, poprzez ocenę jej zaangażowania w pracę według przyjętych w regulaminie kryteriów. Kandydatów do Konkursu
zgłaszają współpracownicy.

Aplikuj na to stanowisko

a skontaktujemy się z Tobą!


    Twoje dane osobowe będą wykorzystywane zgodnie z naszą klauzulą RODO, dostępną na stronie RODO.

    Naciśnięcie przycisku WYŚLIJ APLIKACJĘ traktujemy jako wyrażenie przez Ciebie zgody na udział w rekrutacji i wykorzystanie przez nas danych osobowych podanych w CV, w tym danych, których zakres wykracza poza wskazany w klauzuli RODO.

    Aktualne oferty pracy

    SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
    Miejsce pracy: Warszawa
    ZOBACZ SZCZEGÓŁY OFERTY
    KIEROWNIK DZIAŁU FARMACJI
    Miejsce pracy: Majdan
    ZOBACZ SZCZEGÓŁY OFERTY
    KOORDYNATOR ZESPOŁU OBSŁUGI KLIENTA
    Miejsce pracy: Majdan
    ZOBACZ SZCZEGÓŁY OFERTY