Strona Główna / KIEROWNIK MEDYCZNY

KIEROWNIK MEDYCZNY

Miejsce pracy: Chorzów

ORPEA Polska działa od 2001 roku. Jest liderem stacjonarnej opieki długoterminowej. Oferuje blisko 1000 miejsc w nowoczesnych domach opieki dla seniorów (pod marką MEDI-system oraz ORPEA Rezydencje) i klinikach, specjalizujących się w rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej i kardiologicznej (pod marką MEDI-system oraz CLINEA. ). Jesteśmy częścią największej w Europie sieci domów opieki i klinik rehabilitacyjnych ORPEA.
Do pracy w Domu Opieki Honorata poszukujemy pracownika na stanowisko:

KIEROWNIK MEDYCZNY

Miejsce pracy: Chorzów

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja pracy wszystkich lekarzy ośrodka – lekarze kontraktowi, konsultanci
  • Współpraca z lekarzami z innych placówek medycznych w przypadkach koniecznych
  • Zapewnienie właściwej i prawidłowej koordynacji leczenia (w ramach POZ i współpracy z placówkami medycznymi) oraz pielęgnacji pensjonariuszy przyjętych do ośrodka
  • Sprawowanie stałego nadzoru nad stanem zdrowia pensjonariuszy ze szczególnym uwzględnieniem: odpowiedniego stopnia nawodnienia, stanu odżywiania, terapii przeciwbólowej, profilaktyki odleżyn a w przypadku ich wystąpienia właściwego ich zaopatrzenia
  • Stały kontakt z osobami wskazanymi w dokumentacji indywidualnej mieszkańca w sytuacjach pogorszenia stanu ogólnego pensjonariusza  oraz w sytuacjach szczególnych
  • Nadzór nad prawidłowością prowadzenia całości dokumentacji związanej z funkcjonowaniem ośrodka – zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami – ze szczególnym uwzględnieniem ewidencji świadczeń medycznych, tak aby w wierny sposób oddawały obraz przebiegu hospitalizacji, prowadzonej rehabilitacji jak i leczenia pensjonariusza
  • Rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie medycznym
  • Udział w zebraniach zespołu wielodyscyplinarnego
  • Realizacja zleceń pokontrolnych i składanie informacji w tym zakresie
  • Sporządzanie dla Dyrekcji Ośrodka zestawień, zamówień w zakresie wyposażenia
  • Szkolenie nowo przyjętych lekarzy w zakresie ich obowiązków
  • Dbanie o podnoszenie kwalifikacji zawodowych personelu ośrodka, organizowanie okresowych, systematycznych szkoleń wewnętrznych dla pracowników medycznych, zgodnie z ustalanym harmonogramem

Oczekiwania:

  • 5-letni staż pracy
  • specjalizacja z dziedziny chorób wewnętrznych, medycyny rodzinnej, geriatrii, rehabilitacji medycznej lub innych (również w trakcie specjalizacji)
  • rozwinięta empatia i wyrozumiałość dla osób starszych oraz ich schorzeń i ograniczeń, doświadczenie w pracy z nimi
  • doświadczenie w pracy w placówkach stacjonarnej opieki medycznej będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność kreowania dobrych relacji z pacjentami oraz  współpracownikami
  • znajomość języka angielskiego / niemieckiego / francuskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • rozwój zawodowy,
  • szkolenia zewnętrzne,
  • pakiet kart sportowych,
  • opiekę zdrowotną,
  • ubezpieczenia na życie,
  • pracę w przyjaznej i miłej atmosferze,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.

 

APLIKUJ TERAZ

Dlaczego warto
z nami pracować?

Udział w szkoleniach i warsztatach
Cenimy to, że chcesz się rozwijać.
Karta Fit Profit lub Fit-Sport
By przyjemniej sądzić czas poza pracą
Stabilność zatrudnienia
Rozumiemy potrzebę bezpieczeństwa i poczucia stałości zatrudnienia
Prywatna opieka medyczna*
* w zależności od formy zatrudnienia

Wspieramy rozwój naszych pracowników poprzez liczne programy

Mini szkolenia dla pracowników

Realizujemy minimum 6 półgodzinnych mini-szkoleń w danym miesiącu, które są dedykowane wszystkim grupom pracowniczym. Tematyka jest bardzo szeroka, dostosowywana odpowiednio do potrzeb uczestników. Tematyka tych spotkań jest ustalana w Rocznym harmonogramie szkoleń.

Twoja Kariera

Głównym celem Programu jest umożliwienie indywidualnego rozwoju, docenienie zaangażowania w pracy, a także przekonanie najbardziej doświadczonych pracowników do kontynuacji ścieżki kariery w ramach struktur ORPEA. Program daje możliwość ubiegania się
o dofinansowanie kursów, szkoleń, studiów w związku z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych.

Akademia Dyrektora

Głównym założeniem Programu jest przygotowanie uczestnika Akademii do pełnienia funkcji Dyrektora Domu/Kliniki. Program jest skierowany do kadry kierowniczej, menedżerów średniego i wyższego szczebla, chcących zwiększać swoją efektywność w zakresie zarządzania ludźmi
i rozwijać kompetencje w tym obszarze.

Wybieramy najlepszych

Konkurs Pracownik Roku ma na celu wyróżnienie spośród wszystkich zespołów personelu każdego Domu opieki/Kliniki rehabilitacyjnej
jednej osoby, poprzez ocenę jej zaangażowania w pracę według przyjętych w regulaminie kryteriów. Kandydatów do Konkursu
zgłaszają współpracownicy.

Aplikuj na to stanowisko

a skontaktujemy się z Tobą!


Twoje dane osobowe będą wykorzystywane zgodnie z naszą klauzulą RODO, dostępną na stronie RODO.

Naciśnięcie przycisku WYŚLIJ APLIKACJĘ traktujemy jako wyrażenie przez Ciebie zgody na udział w rekrutacji i wykorzystanie przez nas danych osobowych podanych w CV, w tym danych, których zakres wykracza poza wskazany w klauzuli RODO.

Aktualne oferty pracy

MŁODSZY SPECJALISTA DS. IT
Miejsce pracy: Warszawa
ZOBACZ SZCZEGÓŁY OFERTY
KIEROWCA
Miejsce pracy: Warszawa
ZOBACZ SZCZEGÓŁY OFERTY
POMOC KUCHENNA
Miejsce pracy: Warszawa
ZOBACZ SZCZEGÓŁY OFERTY